لطیف شدن پوست صورت با استفاده از ماسک طلا

بهترین راهکار برای داشتن پوستی نرم و مرطوب میدانید چیست؟

اگر به دنبال این هستید که پوست صورت شما دارای لطافت و نرمی باشد و از خشکی صورت رنج میبرید با ما همراه باشید.

با توجه به نوع تغذیه و خوراکی هایی که ما در وعده های غذایی خود بکار می بریم بهتر است آشنایی داشته باشیم که چه نوع گیاهان و خوراک هایی بر روی پوست ما تاثیر میگذارد و لطافت را به پوست صورت ما هدیه میدهد.

ضمناً باید آگاه باشیم و بدانیم که چه چیزهایی مستقیم بر روی پوست صورت ما اثر میگذارد و فورا جذب پوست ما میشود تا با این راه بتوانیم از خواص گیاهان و خوراکی های روزمره که استفاده میکنیم برای ترمیم پوست صورت خود استفاده کنیم.

چگونه پوستی نرم و لطیف داشته باشیم؟

قبل از هر کار باید در ابتدا کاملاً پوست را از هرگونه مواد شامل لوازم آرایش، چربی و سلول های مرده پاک کرده، یعنی با استفاده از شستشو با آب ولرم و صابون مخصوص پوست را پاک و لطیف و نازک کنیم تا بتوانیم از موادی که برای لطیف شدن پوست استفاده میکنیم بر روی آن اثر چشمگیری داشته باشد. بهترین راه برای شستشوی پوست صورت استفاده از شامپو بچه است. چون دارای ترکیباتی هستند که به پوست آسیب نمیرساند.

در همین راستا یک لیف نرم را برداشته و با مقدار اندکی شامپو آغشته کرده و سپس بصورت آرام برروی پوست صورت می مالیم. بدین صورت که بهتر است از پیشانی شروع کرده و آرام به قسمت پاینی صورت ادامه دهیم. با این عمل چربی ها و آلودگی های روی پوست صورت ما از بین میرود. بعد از مالیدن لیف به صورت و کف کردن آن را با آب ولرم شستشو داده و سپس خشک میکنیم. حال بهترین زمان برای استفاده از ماسک صورت طلا یا ماسک های میوه هست.

توصیه های مهم

بهترین زمان قبل از استفاده از ماسک صورت طلا برای زیبایی، پوست را در معرض بخار آب ولرم ( بخور ) قرار دهیم تا منافذ پوست جهت جذب و دریافت مواد مغذی به خود آمادگی بیشتری داشته باشد. چرا که با این کار منافذ روی پوست صورت باز شده و جذب بیشتری از مواد را به خود برای لطیف شدن پوست صورت دارد.

بهترین زمان برای این کار زمانی است که شما در منزل هستید.

 

پیشنهاد ما برای لطیف شدن پوست صورت استفاده از ماسک طلا میباشد.

 

ماسک صورت طلا

قیمت ماسک صورت طلا : ۳۹٫۰۰۰ تومان

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در مقالات

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *